FREDAG KVÄLL

Nu sitter jag i lägenheten och har precis förberett pannkakssmet, fixat håret och sjungit lite i väntan på att Emma ska komma :) Vi ska somsagt äta sjuuuukt mycket pannkakor ikväll och sedan ska vi fixa iordning oss för våran allra första utgång i Oslo!

Jag har även passat på att ta lite bilder av lägenheten. Dock är inte kvalitén på bilderna så bra då dom är tagna med webcamen ;) Digitalkameran är på laddning inför kvällens festligheter! Här kommer hursomhelst lite bilder av lyan där jag bor:


Mitt rum


vardagsrummet


köket (ful vinkel, men aja)

Då har ni sett lite utav mitt boende :) Jag kommer nog lägga upp fler bilder som är tagna med bättre kvalité någon annan gång, så får ni se ordentligt!
Nu kom Emma, så det är dags att tagga till :D Ha en fin kväll!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad mysigt det ser ut! :)

2010-11-13 @ 21:46:10
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: kajsa

lite likt våran lägenhet på frogner :) ser ut som samma soffa haha :P och det smala kööket :D



tråkigt att behöva flytta ifrån ett så fint område!

2010-11-29 @ 17:20:03
URL: http://umbrellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0