GOD MORGON, OSLO!

Då det har varit lätt hektiskt under mina första dagar i Oslo har jag inte haft ork eller tid att blogga, men nu börjar saker lugna ner sig så jag kan börja komma igång så smått :)

Det blir ett kort inlägg just nu då jag måste skynda mig inför jobbet, men jag kan säga att jag just nu sitter och äter frukost och ska alldeles strax ta bussen mot jobbet. Efter jobbet ska jag till skatteetaten för att kolla vart dom har skickat iväg mitt norska personnummer och skattekort jag skule ha fått i tisdags, och sedan eventuellt vända mig mot posten för hjälp. Sedan, senare ikväll siktar jag på att hinna träna lite på SATS :)

Nu måste jag dra, bloggar ikväll!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0