ILOVEYOUILOVEYOUILOVEYOU

Ibland blir man bara riktigt riktigt knäsvag och extra kär i sin älskade... Igår var en sådan kväll!
Jag kom hem till Sebbe kl. 18 igår och då hann jag umgås lite med hans föräldrar medan han förberedde lite inför kvällen. När han sedan kom upp till köket var det dags att åka iväg in till stan sa han. När vi satt i bilen frågade jag efter ledtrådar så jag hade någon aning om vart vi skulle, men han malde bara på med massa olika lögner som att vi skulle på spelkväll med hans killkompisar, att vi skulle hem tilll hans kompis på middag osv... haha!
När vi äntligen parkerade vid Oslo S, började vi gå genom stan och tillsist kom vi fram till en thai-restaurang! :)




Restaurangen var hur mysig som helst, och maten var helt fantastiskt god! Jag blev så glad över hans överraskning och bara njöt hela kvällen över att han är min... <3 Tack igen för middagen, fina!

Efter middagen gick vi förbi en bio för att se om det fanns någon film vi ville se, men då vi inte fastnade för någon speciell åkte vi och köpte massa godis och åkte hem till honom för en mysig spelkväll med hans underbara familj! När vi spelat en rond (som hans lillasyster Micki vann), gick vi ner för att spela lite på hans nyinköpta Xbox spel "call of duty" och sedan blev det bara att mysa framför TVn, bara han och jag :) Där låg vi ända in mot småtimmarna innan jag somnade på VIP-platsen <3
Jag har med andra ord haft en helt underbar lördagskväll med Sebbe och jag är så kär, så kär...

Nu ska jag fortsätta med att fixa mina naglar. Dom har sett ut som kriget själv i flera veckor nu, så nu när jag har tid tänker jag lägga ner lite arbete på dom och göra en fransk manikyr!

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0