LÖÖÖÖÖRDAG!

Hejsvejs! Mycket jobb och annat man kan göra har tagit upp mycket tid sedan det senaste inlägget, det är därför bloggen stått lite still i ett par dagar. Men nu har jag äntligen jobbat klart för denna veckan och ska alldeles strax bege mig iväg till trikken som ska ta mig till Majorstuen och hem till Varberg-grabbarna, Thomas och Simon med flera :)


Taggad för kvällen!

Det blir att först gå på förfest hos Varbergkillarna och sedan ska vi dra vidare på en inflyttningsfest för någon för mig helt främmande människa och där blir det alltså partyparty ;) Jag verkligen älskar att festa med folk jag inte känner, för oftast kommer man hem med en drös nya nummer och eventuellt fler personer att umgås med? :)

Tonight's gonna be a good night!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt!! :)

2010-11-20 @ 18:51:50
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman!! Jag har messat din käreste idag! Önskade honom all lycka i NM. Hoppas det gått bra för honom! Har du hört nåt? Hoppas du får en kul kväll och tar hand om dig, för jag kan ju inte hämta dig....;-))



kram kram älskade

2010-11-20 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0