LØRDAG

Hei!
Nå når jeg bor i Oslo må jeg lære meg at både skrive å snakke norsk, så ibland skal jeg blogge på norsk og ibland på svensk :) Jeg er ikke så flink til å skrive på nork akkurat nå, men etter at jeg har øvet i noen uker skal det nog gå bedre.

Igår kveld drog jeg hjem til Sebbe på middag og sov øver til idag, så idag morges blev jeg med til SATS i sølyst på timen "Energy" sammen med Sebbes mor og lillesyster :) Det hvar kjempegøy, men nå er jeg skikkelig sliten! Jeg har ikke trent aktivt på hele 2 uker mens jeg hvar i Sverige, så nå føler jeg meg litt trett i kroppen min, haha.
Nå skal jeg i hvertfall begynne med og trene hver dag igjen, fordi jeg har boket ulike timer hver dag i neste uke :)

Akkurat nå sitter jeg i Sebbes rum og blogger mens Sebbe hjelper en venn fra svømmingen med fysiklekser.
Siden skal jeg og kjæresten min dra til Sandvika Storsenter å lete etter skor til honom ettersom dem han bruker nå er ødelagda, så nye skor er noe han virkelig trenger!


Senere skal jeg och Sebbe dra til SandvikaStorsenter :)

Jeg hvet ikke hvordan mye dere kjønner av det jeg skriver, men jeg håper dere skal kunne kjønne noe. Norsk er ikke så ulikt svensk, men det kan godt vare vanskeligt! ;)

Ha en fin dag så høres vi mer ikveld. Ellers blogger jeg mer imorgen :) Ha det!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0