MULL-MÅNDAG



Ännu en dags hårt arbete på jobbet, ett slitsamt (men otroligt roligt) Zumba-pass på SATS och tvättat har jag också gjort. Vem förtjänar inte en chokladmuffins med nougattopping och krossade nötter då?!
Gissa om jag och Mona njöt av denna chokladbomb... (a)

Nu ska jag bara gå och lägga mig, är sådär behagligt och gosigt sömnig och längtar till min varma säng i mitt lilla mysiga rum :) Förra natten drömde jag att jag köpte en hund, inatt vill jag drömma om min och Sebbes lördagskväll om och om igen... <3

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

åååååååååååååh. Helt klart en annan slags kärlek!!!

2010-11-15 @ 22:23:20
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Marie

Ah!!! Hrla munnen vattnas. Nästa gång du kommer till stockholm ska du fixa såna åt mig så jag får smakaX) Puss pårej<3

2010-11-15 @ 22:51:51
URL: http://senghore.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-11-17 @ 07:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0