SPRAYGRÄDDE

Efter en helt underbar lördag med fönstershopping med Mona, teater med ett skönt sällskap och middag och spel med Sebastians familj och vänner vaknade jag helt utvilad och lycklig imorse :) Ikväll ska jag skriva ett inlägg om vad som händer här i Norge, för som jag kanske nämnde innan ska jag flytta IGEN. Men mer om det senare, nu vill jag bara fortsätta njuta av att jag känner mig så avslappnad :)

Så... jag och min älskade vaknade inte förren strax efter 11 och vi åkte nästan genast in till stan för att hämta upp två helt underbart söta barn som Sebastian är extralärare åt. Vi skulle nämligen åka till Det tekniska museet här i Oslo, och det var riktigt mysigt att gå runt där bland alla manicker med två glada ungar medan det snöade utanför. Kändes nästan som att folk tittade på oss och tänkte att vi var en familj och att jag och Sebbe var unga föräldrar! haha.



Jag kom iallafall hem för en liten stund sedan och myser nu med lite hembakta kladdmuffins med ett av Guds bästa skapelser; spraygrädde! HUR kan något vara så vansinnigt gott?? Prisa den som kom på idén.
Snart ska jag iallafall ut igen, ska träffa Armin, en kollega till mig och vi ska försöka hitta på något, vilket kanske inte kommer bli världens lättaste då typ ALLT i Oslo är stängt på söndagar... men jag hoppas på lite biljard!

Nu ska jag måla nagnarna och sedan blir det att gå ut och vänta på Armin! Ha en fortsatt fin söndag!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0