PARTY IN OSLO CITY!

Godmorgon (eftermiddag??)!
Nu sitter jag här i vardagsrummet framför Simpsons och dricker lite te. Jag hade riktigt kul med Emma igår och jag kom inte hem förrän vid kl 04.00 inatt, haha.


Kvällen började iallafall hemmos mig med pannkaksmiddag, god dricka och massa prat som fick mig att lära känna Emma bättre, mys!


Sedan kom Armin och hans kompis Jonis och hämtade upp oss för att dra till en klubb i stan där vi båda blev bjudna på en varsin drink! :)


Emmaaaa :)


Min jobbkollega Armin och hans kompis Jonis, två assköna grabbar!


Jag och min söta vän Emma :)

Klubben vi var på först var ett mysigt ställe som hade det mesta; en bar, dansgolv, scen och en övervåning med sittplatser under sånnadär värmelampor (då hela stället var typ utomhus men med tak över). Dock var det kanske lite för dåligt drag där igår, så efter våran drink drog vi vidare till nånting jag verkligen uppskattade...



En KARAOKE-BAR!! :D Självklart skrev jag upp mig på listan direkt när jag kommit innanför dörrarna och gårkvällens uppträdande fick bli "TikTok - Keisha"! Det verkade vara uppskattat då jag fick lite komplimanger för det efteråt, så en runda karaoke på Trumpeten (som baren hette) blir det fler gånger! ;)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka hem till min älskade. Han har somsagt ordnat en överraskning till mig idag, allt jag fått veta är att jag ska vara hemma hos honom kl 18.00... AAHH jag blir galen av nyfikenhet!! :P En sak som jag iallafall är säker på är att jag kommer ha en fin kväll med min fina, något annat existerar inte!

Ha en fantastisk kväll ni med, oavsett om det blir party eller chillkväll på soffan :)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

FAN VAD NAJS MED KARAOKE! :D

2010-11-13 @ 21:44:59
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0