VI HAR LAGAT MATEN HEEELT SJÆLVA...

...*Not*.
Efter en lika tuff dag på jobbet som igår tog jag bussen hem till min ælskade i bekkestua :) Vi skulle laga mat ikvæll och gick runt på coop før att handla det vi skulle æta.
Sebbe: Vi gør något enkelt.
Jag: Som typ kycklingfilé med ris och currysås?
Sebbe: Nej, något enkelt!
Jag: Spagetti med køttfærssås?
Sebbe: Nej, vi tar dethær...
(så plockar han ner en låda med færdigmarinerad kycklingbrøst som værms på i ugnen på 20 min och pulversås man blandar med vatten). Sweet! ;) haha. Men det blev riktigt gott!
Just nu sitter vi nere på hans rum. Han spelar ett nyinkøpt TV-spel och jag passar på att blogga :)
Jeg og min kjæreste <3
Snart ær det læggdags då vi båda ska upp tidigt imorgon på jobb och simtræning. Det kænns verkligen så underbart att jag faktiskt kunde flytta till Norge och att vi nu kan gøra exakt det vi strævade efter, bara ses nærsomhelst nær vi kan! Vi ses bara før en liten stund en kvæll mitt i veckan, men det betyder så himla mycket før mig. Jag kan inte sætta fingret på det, men det ær bara så himla mysigt!
Nu ær det dags att krypa ner i sængen med en mycket varm, gosig och kærleksfull person... hørs imorgon!
/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0