IT START IN MY TOES...

Godmorgon! :)
Hela denna veckan börjar jag jobbet kl 13.00, med ett undantag; på torsdag slutar jag redan kl 16 då jag ska flyga till Sverige på kvällen! Ni förstår att på fredagen den 8 April så är det dags för mig att lämna tonårslivet och bli 20 år!! Wiiih vad jag längtar! Jag har haft sån idétorka när det kommer till vad man ska önska sig, men jag önskade mig iallafall resan T&R till Sverige. Och ja, mamselusen, jag har kommit på fler saker jag vill ha:) :
- Sololja och en aftersun från PizBun.
- Kaffebryggare.
- Ballerinaskor.

Just nu har jag iallafall precis vaknat upp, inte helt ensam... :) Nu bli det nog att ta en dush och sedan ut på stan innan det är dags att åka till jobbet. Med andra ord; en helt perfekt förmiddag med Mr X.

Vi hörs senare ikväll i bloggen, ha en fin dag :)

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0