JAG TROR DET BLIR FEBER...

... inte för mig då, men för en stackars vän till mig. "Ät mycket frukt och vila så ska du se att du känner dig bättre sen" Eller vad var det du sa? ;) haha.

Jag har nu flyttat in i det nya kollektivet på Stortinget, och jag måste bara säga det; jag trivs något så fruktansvärt bra!! :) Det känns verkligen som jag valde rätt. Att även Emma flyttar in i rummet nedanför om ett par veckor känns verkligen som pricken över I:t!
Jag anlände iallafall hit vid ca kl 23 igår och har nu börjat packa upp så smått. Rummet är verkligen hur mysigt som helst i sig, så egentligen behöver jag inte göra så mycket förutom att organisera upp allt och möblera så som jag vill ha det :)


Abrakadabra, Abraham, Aber, GJemma... kärt barn har många namn, Emma Linden! :) <3

Imorgon är jag ledig från jobbet och ska då passa på att göra lite vuxen-saker; nämligen ta mig till skatteverket för att göra adressändring och skaffa nytt skattekort för detta året. Inte superkul, men det är något som måste göras! Efter det ska jag tillbaka till min gamla lägenhet för att fortsätta städningen där som vi påbörjade idag. Min fredag avslutas sedan hos min kääääära vän Emma då vi ska ha myskväll med våfflor och film! :) Övernattning också, såklart! Mysmys.

Men nu ska jag vara lite social på skype och sedan somna väldigt väldigt gott...

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0