"...NEVER FIND A LOVE LIKE THIS"

Den låten, som Natasha Bedingfield sjunger, har fastnat helt i min hjärna och jag går och nynnar på den såfort jag öppnar munnen (nynnar även på den i skallen också när jag har munnen stängd för den delen...). Den är så jäkla shysst och får mig på glatt humör på många sätt... :)

Idag har jag iaf varit på jobbet och hade idag ett 12-timmars pass... tufft! Och då tänker ni säkert "aa men du får mycket pengar!" Men nehee, ni! Jag fick mitt skattekort idag och från att behöva skatta endast 11 procent, ska jag nu skatta 36 procent. LÖJLIGT! ska ringa skattekontoret imorgon och kolla om dom gjort fel...


Mitt SATS-liv har äntligen kommit igång igen! BEACH -11, här kommer jag!!

Jag har för övrigt börjat träna på SATS igen efter all semester och sjukdom, så igår var jag först på gymmet och sprang på löpbandet i 30 min och sedan gick jag på 1 timmes Zumba! :) Imorgon ska jag på Step och sedan Core. Lördag blir det en timmes evenemangsträning med både Zumba och Afro touch! längtar... :)

Men nu ska jag återigen vara social på skype och sedan blir det att nanna kudde... Godnatt!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh ja tänkte köra step o core idag! :) Men har packat ner alla mina träningskläder i en låda....blev att käka pizza istället...hahahah!

2011-01-19 @ 22:33:14
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0