TRÖTT TJEJ_91



En nystart på ett nytt år har aldrig tidigare varit så tuff för mig som denna. Folk gör nya löften om att börja träna, äta mer sunt, sluta med tobak eller andra saker som gör att man blir en "bättre människa". Ett nytt år ska börjas med bravur minsann.
Men alla har inte den motivationen, eller i mitt fall; turen. Efter 2 superhektiska veckor med trassel från alla håll och kanter (som ni säkert läst om i tidigare inlägg), börjar mitt liv här i Norge äntligen ordna upp sig. Nu är jag helt färdigflyttad till min nya lägenhet som jag trivs jättebra i, jag har fixat allt som har med adressändring och sånt, ordnat klart alla jobbgrejer inför de årliga beställningarna av textilvaror och börjat ta hand om mig själv :)

Så ikväll, den första kvällen jag känner mig rakt igenom helt avslappnad, ska jag bara ta det lugnt (skypa med "the boat guy" och sedan sova. Imorgon ska jag fixa lite med mitt rum och på kvällen blir det... hörde jag rätt? PARTY!!

Godnattpuss!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0