OH THANK GOD IT'S FRIDAY!

Tjingeling! :) Även om denna dagen på jobbet bara var hur långtråkig som helst, så är jag ändå på väldigt bra humör just nu. Eftersom jag slutade rätt tidigt, hann jag gå en liten runda på stan och bara kika lite i affärer, men jag gick mest bara runt på gatorna och njöt av att vara ledig och fortsätta upptäcka Oslo. Detta är verkligen en fin stad, jag kan bara se framför mig hur mysigt det kommer vara här på sommaren! En promenad på aker brygge, jogga i frognerparken, ta en kaffe vid slottet och se hela Karl Johan, sitta på en uteservering en varm sommarkväll... ååååh så jag längtar! Jag har faktiskt, trots snön, börjat få lite vårkänslor och det piggar verkligen upp mitt sinne :)

Nu sitter jag i köket och dricker te och bara myser. Emma kommer hem vid kl 21 och då ska vi ha en riktig hemmakväll med tacos, film, fettsnål äppelpaj och massa prat! :) Imorgon ska vi till SATS och träna lite på löpbandet, så en kvälls vila är nog bara bra för våra kroppar och själar.



Nu ska jag sätta mig på rummet och kanske, kanske göra en videoblogg där jag spelar och sjunger min egenskrivna låt "Heartbroken girl"... ni lär märka om någon timme om det blir av eller inte ;)

Annars... ha en supermysig fredag!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Angelica

lägg upp en videoblogg, vill gärna höra din låt! :D

2011-03-05 @ 18:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0