MIXMIXMIXMIX

Åhhh vad jag nästan får skavsår i öronen nu då jag lyssnat på mina tre projektlåtar exakt hela dagen! :P Jag har alltså ägnat denna dag åt att mixa och har blivit helt klar med "gravity", Yes! Så den är bouncad och klar. Just nu håller jag på med "did you get my message" och det är ett riktigt jobb för att få den att låta som jag vill. Men det är bara att fortsätta och lyssna om och om igen... "Realize" Har jag kommit halvvägs med när det gäller mixning, så den börjar också bli på G nu! Imorgon ska jag mixa hela dagen igen och sen är min plan att kunna lägga över låtarna på skivan helst imorgon kväll, annars absolut senast tisdag morgon då jag åker tisdag kväll!
/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0