I FULL GÅNG!

Det går bara bättre och bättre nu, jag har har sjungit på låtarna och börjar få en struktur över dom och mina kompare har fått alla ackord och tidpunkt på när dom ska spela in.
Jag har bokat studion i skolan på torsdag nästa vecka och då ska gitarren och synth-mattorna spelas in på "realize - colbie caillat". Pararellt med den jobbar vi på Jason Mraz låten "did you get my message".
Linnea och Kim har kollat på båda låtarna tillsammans och diskuterat om hur det ska låta, så båda låtarna är i rullning :)
Imorse när jag kom till skolan hörde jag också låten "Gravity - Sarah Bareilles" genom väggarna och det var Linnea som satt och spelade den på sin inså, då blir man glad alltså! Att dom övar och engagerar sig :) Hon har också bestämt sig för att spela låten på hennes uppspel och hon ville att jag skulle sjunga till, så klart man ställer upp tillbaka! :)
Jag har också hunnit arra klart en del i Jason Mraz låten där det kommer in mycket stämmor, vilket jag antagligen klarade ganska bra då Agneta kunde bekräfta att jag lyssnat rätt! Yes!
/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0