KORT UPPDATERING

Hej igen!
Idag hade vi projektarbete i skolan och då hann vi alla som ska spela in lägga upp ett någorlunda schema inspelningsrummen/studion och när vi skulle spela in trummorna då vi kom fram till att det är lättast att göra det i samma veva när trummickarna ändå är uppsatta. Vi kom fram till att inspelning av trummorna kommer vara under ca v. 41-42.

Jag har också nu valt att bara ha mina 4 låtar på skivan som jag skrev i inlägget innan, då det redan krävs mycket jobb och jag vill hellre att mitt resultat ska luta åt kvalitét istället för kvantitet!

Annars har det inte hänt mycket mer... jag ska nu börja lära in mina låtar ordentligt och skicka ut information till mina kompare och sedan sätta mig ner och börja arra och dra ut ackord :)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0