MYCKET ATT GÖRA

Nu har jag precis haft ännu en lektion med projektarbetet. Jag har precis hittat tillbaka från en svacka jag haft, jag har inte riktigt känt att jag kommit igång och arren jag hittade var helt fel på låtarna, så jag har hittills bara gett ut "gravity" till Linnea, så en låt börjar iallafall ta form.
Dom andra tre låtarna håller på att arras om nu med hjälp av Agneta (taaaack!!) och sen ska dom ut till komparna innan denna veckans slut förhoppningsvis. Imorgon ska jag och Linnea repa på "gravity" och på måndag nästa vecka ska hon vara med och spela den på min inså så Maria kan hjälpa oss om ev svårigheter dyker upp.

Tillbaka till denna lektions arbete; Jag lämnade in min projektplan förra veckan och idag fick jag feedback på den. Det var tydligt att jag behövde utveckla vissa saker för att få planen lite tydligare, så jag har skrivit vidare på min projektplan och det som återstår är att skriva rent det på datorn.
Nu när jag också skrev en ordentlig tidsplan med deadlines och datum insåg jag hur mycket som måste hinnas med, jag är därför lite stressad, men följer jag planen så ska det gå bra... jag måste bara vara väldigt fokuserad!

Jag har även kollat upp att det går att föra över låtarna från logic 9 till logic 8 ifall det skulle behövas, Speciellt mixade filer behöver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0