WONDERFUL DAY

Vaknade upp hos Oskar idag igen, hehe vi sover över hos varann varje dag på loven (a).
Idag ville han fixa frukost på sängen till mig (söööööt) så nu står han i köket och kokar te och brer marmeladmackor...mums!

Anna har äntligen kommit hem från sälen och Ida från sitt landställe och idag ska vi alla träffas hemmos Kim och ha filmkväll! :D gu va mysigt de ska bli!
Det blir jag Oskar, Anna, Kim, Ida och kanske någon mer, jag vet inte.
Jag och Oskar ska iallafall dit lite tidigare och träffa Anna och Kim och äta på en kebabrestaurang :)

Och en sak som jag glömde nämna som gör mig på väldigt glatt humör:
SOLEN SKINER!
Det är något som verkligen piggar upp själen efter alla dessa gråa dagar.

Nu tror jag att Oskar börjar bli klar med frukosten.. ska försöka hjälpa honom, men det är liksom hopplöst... haha, man får inte hjälpa honom med något när han väl är igång.
Han är då för söt <3

/ S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0