TYRATYRATYRA!




Ja, under bussfärden till skolan imorse kom jag fram till en sak: jag bara älskar Tyra Banks.
Okej, vissa kommer bara skratta åt mig när jag säger så, för jag har väl pratat mycket om henne överhuvudtaget under den senaste tiden. Men då har det mest varit i samband med hennes program "Americas next top model" då jag älskar det programmet! Men det var faktiskt inte förrän imorse som jag verkligen la märke till att det är HENNE jag avgudar.
Jag satt nämligen och åt frukost framför TV'n och såg på hennes talkshow på trean och bara ville inte slita mig från rutan för att gå till bussen. Hon pratade om tjejer och deras kroppsnojor (främst när det gäller bröst) och totalsågade några killars trånga uppfattning om hur bröst "ska" se ut då dom absolut inte kunde tänka sig att ha en flickvän med A-kupa.
Tyra hade massor av argument och bara helt enkelt ägde dom, så tack till henne som säkert stärkte mångas självförtoende gällande små bröst!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så fin bloggen ser ut =)

2009-04-21 @ 09:33:49
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Angie

Jag skrattar inte åt dig ;) jag älskar oxå henne och hennes program :D hon bara såååå äger! :)

2009-04-21 @ 16:31:28
URL: http://angiiex.blogg.se/
Postat av: Anna

Ibland är små bröst mycket finare än stora bröst.

"HOOOST" Tjejen med den underbara svanken... "hooooost"



och.. Scchhh

2009-04-21 @ 18:15:10
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0