DÅSÅ

Det var bara hemskt att göra det, men nu är det gjort. Det var inte lätt, men det var det enda jag kunde göra åt saken...
Det ska bli skönt att få komma bort från allt ett tag och bara åka till idre med Veronica och koppla ifrån.
Jag kommer inte kunna blogga på en hel vecka så ni vet, då jag inte har tillgång till någon dator, men det är nog bäst så... har inget att skriva för tillfället.
Ni får kika in på min blogg när jag kommit tillbaka från Idre, för då kommer jag antagligen lägga upp ett låååååångt inlägg med foton och lite pinsamma lift-tabbar... :P

Nu, sängen.

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får det bra uppe i idre nu gumman<33

2009-02-21 @ 10:27:40
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Axelalm

Jag vet inte vad du har gjort men hoppas det var nödändigt.. :D Måste bara säga att din blogg blivit jävligt fin! Riktigt snyggt med svart/blått :D

2009-02-27 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0