FRILUFSDAG

Hej på er!
Just nu sitter jag faktist hemma och myser i mina mjukiskläder och ska snart börja skriva på historia uppsatsen.
Vi har haft frilufsdag i skolan idag så jag och några brudar från skolan har varit och åkt skridskor i zinken :)
Det var faktist riktigt roligt ett tag, men jag tröttnade endå ganska snabbt för det var smockfullt på isen med en massa skolklasser som var där samtidigt. Tur att man inte krockade med någon! Haha.
Här kommer iallafall några bilder från dagens aktivitet...


Stjärnor på Is ;)


EH, monster? haha


Jag övar lite balans för att kunna göra fina konster :D


Titta! jag gör ett flygskär! :) haha


AAAAAAJJ!! (Anna skrattar i brallan)


Men lite hjälp fick jag av min sötis när hon skrattat klart! :)

Nej nu ska jag plugga lite historia, jag bloggar mer senare!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0