PLANER

Nu har jag äntligen tagit tag i mig själv och gått igenom alla instuderingsfrågor och präntat in dom rätt bra i hjärnan! :) så nu ska jag bara förhöra mig själv om en liten stund och se om jag kommer ihåg allt, det lär inte vara några problem.

Har nyss packat klart min bag med ridkläder för imorgon har jag ridlektion precis som alla andra onsdagar :) Längtar verkligen till varje gång, för vi har fått en jättebra ridlärare som är rätt sträng men det är bra för då utvecklas man mer.
Jag siktar också på att börja tävla nu under våren... det var länge sedan sist!
Vill känna lyckoruset när man bara tar sig igenom en bana felfritt och sedan tillochmed kommer 2:a... underbart.

Jag och Tim, hopptävling -07. Jag och Sparre, träning -08.


Ikväll kommer top model! wiie :) Mitt favoritprogram. Jag drömde för någon vecka sedan att Tyra Banks ringde mig och sa att en av tjejerna hade hoppat av i finalen så jag fick hoppa in istället :D haha sjukt. VAKNA.

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0