SUNDAY

..."soldag"? Skulle inte tro det, det är snarare molnigt och kallt ute ;)
Igår var jag somsagt ute på landet med Oskar, familjen och våra komisar Karin och Afro. Vi åt god mat, spelade spel och badade jacuzzi på natten och hade allmänt trevligt.


Karin bjöd på en underbar efterrätt igår!

Jag och Oskar åkte hem från landet redan i förmiddags för jag har repat med BoyBand hela eftermiddagen och kom precis hem. Ikväll ska jag ta det lite lugnt, men ändå få lite saker gjort hade jag tänkt.
Snart ska jag äta och senare hade jag tänkt hinna med att baka kolakakor till imorgon, maila Team Nanne om kryssningen och öva på att spela "my love" på gitarr medans jag lägger en stämma på det ;)

/S.H


Kommentarer
Postat av: oskar

smarrigt som fan va de :)))))))))

2009-02-15 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0