THE PRODUCTIONDAY 5

Hejsan!
Igår bestämde vi i produktionsgruppen för oss att ta en sovmorgon idag, vilket var väl behövligt!
Så idag var alla pigga och glada och repet gick väldigt effektivt och bra :) Vi satte 3 låtar och hann nosa lite på 3 låtar till, så nu känner jag att vi ligger i fas igen. Skönt.


Jag och Anna var dom enda som faktiskt var i tid, så vi värmde upp oss lite genom att bara dampa loss...


Självutlösaren fick ta fotot på dagens outfit idag ;)

Under dagen övade vi även in en liten koreografi på "Larger than life". Här satsar vi stort på konsertens helhet! Om det ska bli en konsert med true Boyband-anda, måste man ha: 1. Många stämmor, 2. koreografi, 3. En rökmaskin (fast det får vi inte ha) :(
Repet med instrumentalisterna gick som sagt väldigt bra, och jag är väldigt nöjd och glad för att dom vill vara med och göra våran konsert till den bästa :) Dom kämpar så hårt, och det kunde man höra idag så bra som det låter om bl.a medleyt! Tillochmed på en söndag ställer våra eldsjälar upp och kommer till skolan för att repa med oss... därför ska jag ta med mig ännu mer fika då, haha.


Dagens eloge går till våran eldiga basist, Viktor, då han kläckte ur sig att han skulle kunna alla låtar utantill till på söndag! vad ska man säga? Just amazing.

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0