DRESSYRTÄVLING DEN 28 MARS

Ääääääntligen är det dags igen! :) Under våren kommer det anordnas lite olika tävlingar på pärlvikens ryttarsällskap och vårens första dressyrtävling drar igång nästa lördag.
Jag anmälde mig och Herak idag och det ska bli så himla kul! Är lite nervös förstås, men jag ska fokusera på att bara ha kul och inte tänka på att det är en tävling och så, av erfarenhet brukar det resultera i bättre ridning och placeringar på det sättet. Idag gick vi igenom några moment i dressyrprogrammet och det gick rätt bra för mig och Herak. Nästa vecka ska vi rida igenom hela programmet och sen är det bara att gå hem och nöta och tillsist ladda inför lördagen :)
Här kommer en bild från kvällens ridlektion (dock lite suddig då den är tagen med min mobilkamera).



/S.H

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va kul:D Va fina ni är:)

Pusspuss<3

2009-03-18 @ 21:55:36
Postat av: Oscar

TävlingstjejeN ;)

Hoppas hästen skuttar bra på tävlingen,annars får den med mig att göra!

Vad gullig du var i hjälm,btw =)

2009-03-18 @ 22:08:52
Postat av: Anna

hehe vad liiiiten du ser ut! :)

söto!

2009-03-18 @ 22:11:11
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: johanna

Lycka till på tävlingen ;)

2009-03-19 @ 15:21:04
URL: http://jessicahoolmbeg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hoppas det går bra för dig =)

2009-03-19 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0