IDAG

Idag har det varit en rätt rolig dag faktikst :) Anna och jag har varit lite extra dampiga, varför vet jag inte? Men det är så det ska vara iallafall... haha. Kanske var vi lite hungriga och blev okoncentrerade på lektionerna? Vi blev hursomhelst stört sugna på något sött, och vad för man då om inte...


köpa något gott i godis-automaterna? ;)

Det blev en kort eftermiddag idag då både rock/pop ensemblen och körB var inställt. Det var då jag passade på att göra min nya layout och sedan ta en tidigare buss till stallet. Idag hade vi "hoppning" (typ 40 cm...haha) på ridlektionen och det var roligt, även om det kunde ha gått bättre för min del. Vet inte riktigt vad det var som störde min fokus, men det kan ju också ha varit så att det trots allt ändå bara var tredje gången jag ridit Herak.
Jag bad en tjej att ta bilder och filma när jag red, men tyvärr blev alla bilder väldigt mörka och lite suddiga :( Filmerna blev bra, men vet inte hur man lägger upp sånt på bloggen... Här kommer en bild iaf.


Jag och Herak.

/S.H


Kommentarer
Postat av: axelalm

Woho! du lyckades iallafall! ^^ fin layout faktiskt ^^ men den svarta var mer mörk (konstigt nog)

2009-03-11 @ 23:08:59
Postat av: Stephanie Hansson

Axelalm: hahaha "mer mörk"? Smaaaart tänkt ;) Men tack iaf!

2009-03-12 @ 08:20:02
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/
Postat av: mammaa

Hästen ger dig "the evil eye" heheehehe

2009-03-12 @ 13:36:29
Postat av: Stephanie Hansson

Mamma: Haha vaa? ;)

2009-03-12 @ 13:49:33
URL: http://stephaniehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0