FÖRKYLD... IGEN

Det var som fan. Då var det dags igen... igår fick jag ont i halsen och kände mig ovanligt trött. Ridningen igår kväll blev tuff och mycket flåsig för min del och efter det var det kört, feber på kvällen.
Nu har febern gått ner tror jag (kollade den imorse), men jag har jätteont i halsen och är allmänt hängig. Men glad är jag iallafall för imorgon får jag ett efterlängtat besök :)

Jag ska lägga mig i sängen och lyssna på en CD-bok en stund så jag får vila lite. Måste vara pigg imorgon!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskopälsko då!!<33

2009-05-21 @ 20:02:11
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Angie

vem får du besök av? :)

Postat av: Anna

Svar: Steffi, det där är verkligen något vi måste hålla!!! eller åtminstonde när vi är 40, som våra morsor, HELVETE vilka jävla party pinglor vi ska ha :D



och shoppa o va lika galna som vi är idag-kanske ännu värre!



Hoppas du mår bättre så vi kan ha suuuperkul ikväll :)<3<3<3 älskaaaar dig!

2009-05-23 @ 10:57:01
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0