HARD WORKWORK!

Igår var det min första jobbdag på apoteket och det gick faktiskt väldigt bra för mig i kassan! Först fick jag plocka lite varor i hyllorna och "fronta" (dra fram varorna så dom syns i hyllorna) och tillsist stå i kassan.
Allt var jättekul då jag älskar att pilla med massa olika krämer och sådant och kassan var lite klurig i början, men sedan släppte det också :)

Ikväll ska jag jobba som servitris och bartender på en 40 årsfest också, det ska bli riktigt kul då ett liveband också kommer spela på festen och jag kanske kommer få stå lite på scen om jag vill :) Dock är jag inte frisk ännu så jag ska väl kanske hoppa det och vila rösten till på måndag då jag ska sjunga på skolans terminskonsert.

Lördag för mig blir väl bara massa steeeeek och kanske hitta på något kul, för på söndag är det dags att jobba på apoteket igen ;) somsagt blir det alltså hard workwork denna vecka.

Nu ska jag ut och sätta mig i solen och sedan är det lunch och lite rep innan jag och Anna kan åka in till stan och kika lite på allt möjligt (kanske ta en fredagsfika?).

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0