MÅNDAG FÖRMIDDAG

Hejhej!
Jag vet inte varför jag inte bloggat på ett tag, jag kan inte skylla på att jag har haft så överdrivet mycket att göra så det är väl med lathet som har spelat med...(a). Nu är jag iallfall igång igen och ska fortsätta blogga varje dag som vanligt.
Just nu sitter jag i skolan och ska snart gå på lunch, är riktigt hungrig då jag bara hann slänga i mig en halv tallrik med yoghurt innan jag sprang till bussen imorse. Och nej, jag brukar inte slarva så farligt med frukosten, så få inte misstankar om att jag skulle överdriva inför beach -09. Jag har faktiskt gått upp 4 kg, så jag väger numera mellan 47-48 kg. Nog om det.

Denna vecka ser inte alltför ljus ut eftersom att jag har nationellt prov i matteB imorgon. Uschusch... det är inget jag ser fram emot alls, men jag får helt enkelt försöka och går det inte så... gör det bara inte det.

Nu är det dags att röra sig mot matsalen, bloggar mer senare! :)

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0