SOMMARJOBB!

Yep! Jag har fått sommarjobb (och extrajobb) på apoteket flamingon i skärholmen, så idag var jag där och skrev på ett anställningsbevis, fick en rundvisning i lokalerna och träffa mina blivande jobbarkompisar ;)
Allt detta tack vare våran familjevän Kerstin som bor granne med oss på landet som är chef på just det apoteket.



Mitt anställningsbevis börjar redan från idag, så jag kan få jobba en eftermiddag redan nästa vecka om det behövs! :)
Det blir perfekt då jag delvis hade tänkt lägga pengarna på att bli seriös medryttare till hösten.

Denna kväll har jag inte gjort så mycket. Kom precis hem från mormor som behövde hjälp med en svenska uppsats som skulle lämnas in på hennes jobb (typ utvärdering), så sådär överdrivet mycket plugg har det faktiskt inte blivit.
Jag orkar verkligen inte lägga energi på plugget längre, det är sommarlov om 3 veckor och det märks tydligt på mig... jag har typ redan gått på sommarlov ;) haha.
MatteB nationella gick inte så jättebra heller, jag går helt enkelt hålla tummarna för att det blir godkänt.

Nu går melodifestivalen på Tv, så det får man inte missa! ;)

/S.H


Kommentarer
Postat av: Axelalm

Grattis till sommarjobbet! :)

2009-05-12 @ 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0