SOMMARPLANER

åååh nu känner jag verkligen att det är sommar på hög nivå. Vädret under helgen har gjort mig riktigt sommarbrun redan (thank lord for my bra pigment) ;) haha. I fredags jobbade jag som servetris och bartender på en 40 årsfest och igår stekte jag exakt hela dagen och tittade sedan på robinson finalen med Veronica och Lotta. Sussade även hos Veronica inatt :) Idag har jag jobbat, köpt nya underkläder och... stekt lite mer. Underbart.

Och nu är det inte långt kvar till sommarlovet, vi går på sommarlov redan på fredag nästa vecka, och jag har massor av planer under sommar -09! Här kommer en liten insikt på hur min sommar kommer se ut:

5/6: SOMMARLOOOOOOV!
6/6: Grönan med brudarna! ;)
7/6: Mamma fyller år och Veronica har middag :)
12/6: Kims 18 års fest!
13/6 - 27/6: GRÄLLSTAAAAA!!! :D
28/6 - 4/7: Falkenberg med Oscar :)<3
8/7-15/7: Grekland!
20/7- 9/8: Sommarjobba på apoteket.
10/8- 18/8: Göra exakt vad jag vill.
19/8: Sista året på STEG börjar!

Vad ska man säga? En sommar jag längtar galet efter!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0