SUNDAY

Godmorgon! Imorse gick jag upp typ tio i 9 och klädde på mig, fixade håret och gick upp och förberedde frukost till mig och mormor (brorsan sover fortfarande). Så nu sitter jag här, är pigg och glad och väntar på att mamma och Fredrik ska komma hem från Italien. Dom sitter säkert på planet hem nu.

Igår var jag somsagt och shoppade med mormor i skärholmen centrum. Det gick mycket bra för mig då jag hittade lite saker som jag behöver, nämligen en jättefin (och lite annorlunda för att vara jag) tunika som jag ska ha på skolavslutningen, ett turkost linne, örhängen och ny hårspray.


Linne - ParisKate&I, MQ



Tunika - Vero Moda

Efter shoppingturen åkte vi hem, gjorde pasta pesto till middag och tittade på robinson och eurovision song contest.
Det var ovanligt bra finalister iår tycker jag! Så det var mer spänt än vanligt när vinnaren skulle utses.
Och som alla vet, vann vårat grannland Norge :) Jag tycker faktiskt att låten var bra, så hellre att dom vann än dom andra som låg på top 3.

Nu ska jag nog plugga lite, fast jag vet inte riktigt vad.... Matte kanske?
Jag har nog inte sagt det, men jag fick IG på MatteB nationella, så nu måste jag göra om 2 prov och få godkänt på dom för att jag ska klara av denhär kursen. Annars blir det IG och komvux när man är typ 35 år med 7 skrikande småungar och stökig lägenhet. Hemska, hemska tanke...

/S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar

Så klart du kommer klara kursen. Dessutom behöver inte ett IG innebära komvux när du är 35....i allra värsta fall göra du väl bara om kursen i 3:an? :)

2009-05-17 @ 14:13:46
Postat av: Anna

hahahaha gumman då! Förhoppningsvis behöver du inte matte B under ditt liv! :)



OTROLIGT söta kläder!!!!

2009-05-17 @ 19:40:15
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Angie

Fina tunikor :)

Visst var det bra att Norge vann! Han va bäst! :D Just nu knarkar jag den låten XD

Du kommer klara kursen ska du se ;) <3

2009-05-18 @ 16:43:56
URL: http://angiiex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0