TISDAG

Ååååh herreminjesus vad jag har varit duktig denhär eftermiddagen/kvällen! Jag har faktiskt pluggat jättemycket matte i nästan 2 timmar och jag fattar typ PQ formen nu! Helt underbart. Jag hoppas verkligen att dom nya kunskaperna sitter till lite senare ikväll då jag ska fortsätta lite och se att jag kommer ihåg allt :)
Veronica var här också och åt middag och hjälpte mig såklart med matten. Tack babe!

Just nu sitter jag här vid datorn och gör inte så mycket, ska snart sätta mig vid TVn och kolla lite på gemu grejer.
Idag hade jag lite sommriga kläder vilket inte var det smartaste då vädret var ganska dåligt idag... trots att smhi igår sa att det skulle vara typ 16 grader och sol. Så jag har frusit exakt hela dagen. Suck. Här kommer dagens outfit iaf


Haha jag vet, rummet är inte i nystädat skick direkt...



Som jag nämnde igår, var konserten i kyrkan igår jättelyckad! Här kommer lite bilder.


Vi fixade iordning oss inför konserten...



Sen taggade vi till lite strax innan... Fredrik "Mr. Purple" Shcteek gjorde detsamma, haha.



Sedan var det dags för konsert och vi sjöng 2 låtar med sångensemblen och bl.a. Anna sjöng solo :)
Du var så bra, sötbollen! Vilken energi på scenen alltså... ;)


/S.H

Kommentarer
Postat av: Oscar

hm.... mattegeníet här ja :)

DÅ får du ta och hjälpa mig inför nationella som jag ska göra nästa vecka.!



X= p/2 +/- roten ut p/2 (Y)(Y)

2009-05-19 @ 21:30:12
Postat av: Oscar

rättelse:

X= p/2 +/- roten ur (p/2)



(glömde parentesen!)

2009-05-19 @ 21:33:14
Postat av: Anna

Tack älskling! :)<33

2009-05-19 @ 22:44:03
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0