DANS REDOVISNING

Imorgon är det dags. Denhär terminen har våran inval-dansgrupp i skolan dansat ihop 3 koreografier och två av dom ska vi visa upp imorgon bitti för dom andra dansarna i gruppen "inval-dansfördjupning". Så lite nervöst är det, men ser sjukt mycket fram emot det! :) Längtar!!


Det blir Michael Jacksons "beat it" och en salsa vi ska dansa imorgon ;)

"Beat it" Ska vi dansa enskillt och salsan dansar vi till en början enskillt och sen får vi danspartners. Jag har fått turen att dansa med Joseph som går i Teater 2:an ;) Han har dansat salsa innan, så han kan sina grejer kan man säga, vi har ett lyft i våran koreografi liksom ;) Wow.

Nu ska jag faktiskt lägga mig för jag är FETT trött och jag vill vara pigg och glad imorgon när vi spelar in "Gravity" till mitt projekt. Efter det ska jag och Linnea gå till det nya Taco-stället i stan ;) Fredagsmyyyyyys.

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0