FREDAG <3

Jaaaa idag kom Oscar till sthlm :) Jag åkte på eftermiddagen och hämtade upp honom vid södertälje syd tågstation och sen har vi mest varit hemma. Vi tog iförsig en biltur till konsum för att handla middag (tacos) och tanka bilen (vuxenpoäng där alltså!).

Nu under kvällen har vi legat framför tvn och haft det mysigt och nu ska vi gå och lägga oss då båda är hyfsat trötta. Jag ska upp och rida imorgon bitti också och vem tror ni skjutsar mig? Oscar :)


Älskling ligger och väntar på mig, så jag måste nog skynda mig lite x) haha.

Godnatt! :)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: hihi joo, jag har det underbart! :)

Saknar dig!!

2009-09-05 @ 12:27:05
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0