IDAG...

...var det egentligen tänkt att jag skulle till skolan, men jag när jag kände mig väldigt öm i lungor och kropp så beslutade jag mig för att ringa vårdguiden. Jag har ju ändå varit sjuk i två veckor nu med hosta, ont i halsen, ont i huvudet, trött, och lite feber. När jag pratat med sjuksköterskan ett tag så sa hon att det möjligen kunde vara svininfluensan och att jag direkt måste till läkaren, så det är exakt vad jag ska göra idag.
Jag har varit så nojig över svininfluensan och har skyddat mig med massor av C-vitamin och handdesinfektion, så det skulle ju vara typiskt om jag ändå lyckats dra på mig influensan... suck. 
Men ännu vet jag inget säkert, så jag får väl återkomma mer om det efter läkarbesöket.

I och med att jag först trodde att jag skulle till skolan så har jag redan tagit en "dagens outfit-bild", så jag lägger upp den på bloggen ändå, även fast jag bara ska till vårdcentralen.


Jeans: Crocker
Linne med knappar: H&M
"Bolero": H&M
Halsband: Egendesignad present

Jag får helt enkelt hoppas på att jag inte har svininfluensan för annars vet jag inte hur jag och Oscar gör med helgen :S Jag vill ju inte smitta honom...

/S.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0