ÖVNINGSKÖRDE

När jag kom hem från skolan åt jag först middag och sedan åkte jag ut och övningskörde, vilket gick väldigt bra! :) Vi åkte gamla södertäljevägen och jag svängde förbi min gamla ridskola Bergtorp för att hälsa på min svart-vita lilla prins som stog i hagen. Han var exakt lika underbart mysig som alltid och jag fick allt lite nostalgikänslor och lust att byta tillbaka till Bergotrp... men för lite tid och för lång sträcka tyvärr :/



Sitter nu hemma och har precis förberett inför skolfotograferingen imorgon, vi har "nyvaken"-tema, precis som 2 andra klasser tyvärr, men vi kör på ;) haha. Ni får se resultatet av fotot i framtiden när vi får katalogen hemskickad.
Jag brukade förbereda kläder/hår/smink flera veckor innan terminen ens började, men det kändes lite overkill iår faktiskt, så jäkla viktigt är det inte med en skolfotografering.

Nej nu bli det nog lite äppelpaj och te med mamma :)

/S.H


Kommentarer
Postat av: Oscar

Övningskör du tillräcklig blir det inte en så lång sträcka till hästen =)

Tycker förresten att det låter fuskigt med äppelpaj... :( <3

2009-09-14 @ 21:14:08
Postat av: Amanda

hej steffi! ja har hittat din blogg ;D

är så avundsjuk på att du ska hyra/köpa häst! vad heter hästen från grällsta?

kramkram!

2009-09-16 @ 18:44:04
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: alltså jag vill jätte gärna. som jag berättade så skulle vi ju ha hyrt i somras men fick ingen stallplats.

nu under sista året har jag nog inte tillräckligt med tid och så kostar det tyvärr för mkt :/

2009-09-17 @ 21:29:23
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: Amanda

p.s spanade in river på grällsta-sajten. gud vad fin! jag älskar fuxar! å vad avis ja blir!

2009-09-17 @ 21:31:15
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0