SATURDAY WITH MY DEAR

Imorse vaknade vi tiiidigt för att jag skulle upp och rida på karlslund för första gången :) Jag fick rida en B ponny som hette Missy (otrolig personlighet på den ponnyn!) och trivdes jättebra och ska börja.
Sedan åkte vi hem, tog det lugnt och åt lunch innan vi åkte in till stan en sväng.


Påväg in till stan <3



Dagens outfit ;) haha.

Väl framme i stan köpte jag ett par nya örhängen från Ur&Penn och lite annat innan vi bestämde oss för att ta en fika på söder... nämligen på "Tullys" dit jag och Anna alltid går :)


Fika på Tullys!

När jag fått vara inne på GinaTricot ett tag så gick jag tillslut med på att åka hem. Oscar var så söt och gjorde middag till oss två, kyckling, potatisklyftor och beanaise(?!)sås. Mums!
Sedan var det bara att ta bilen hemmifrån då vi hämtade upp Veronica och Mattias och åkte till Heron City och bowlade :)


Älskling körde bilen!


Discobowling på Heron ;)

Efter 1 timme åkte vi hem och nu sitter jag och Oscar i mitt rum och vet inte riktigt vad vi ska hitta på... kanske vi sätter på en film och ligger i soffan? Myskvällar är aldrig fel.
Har haft en skitkul dag iaf, hoppas ni också haft det! :)

/S.H


Kommentarer
Postat av: Anna

Hääärligt Steffi att du tog med honom till Tullys! :D

2009-09-07 @ 21:51:32
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0