RIDLEKTIONEN

Nu är jag hemma igen från min ridlektion :) Jag måste bara börja med att säga: herreminje vilket härligt väder det är ute! Gissa om jag har saknat att få rida under solsken och tillochmed ta lite skutt! Det var nämligen precis det vi fick göra idag, markarbete :) Dvs. rida över bommar och ta lite lägre hopp (typ 60 cm).

Mamma var med och tittade och kunde därför ta lite bilder. Dock missade hon när vi hoppade kombinationen och det var lite synd, för det kändes väldigt bra jag skulle ha velat se hur det såg ut :P Men vi får nöja oss med lite bilder istället.



Hoppbilderna blev inte bra alls eftersom min kamera tar bilden lite för sent, så det fick bli en bakifrån... haha.



Jag red en ny ponny som heter Bailey, en trevlig och väääldigt stark en! :P Mina armar är helt såsiga efter en lektion med denna ponny ska jag informera om, haha. Gissa om jag kommer ha träningsvärk imorgon...

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

ååh vilka myspyys bilder!!

2010-04-24 @ 13:22:00
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Det går tyvärr AP dåligt för mig med! ofta man pallar sitta och plugga på en lördag liksom...

2010-04-24 @ 14:35:29
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0