SJUNG OM STUDENTENS LYCKLIGA DAR...

Hej igen! Dåligt uppdaterat, jag vet. Men har haft mycket att göra och min kamera har krånglat så jag har inte kunnat lägga in bilder. Men nu så :)

Igår träffades jag och Veronica hos Martina och hade pluggkväll och åt ofantligt mycket muffins från Muffinsfabriken. Jag kan verkligen rekommendera om att smaka dom! Helt underbara. Så imorse gick det väldigt snabbt för mig att komma till skolan eftersom att hon bor i Årstadal.

Idag har vi bara halvdag i skolan så jag ska om någon timme ta mig till Brännkyrka Gymnasium för att hälsa på mina söta vänner Martina och Nils! Jag ska vara med på deras fysiklektion och jag vet att jag kommer känna mig som ett tard. Men det blir nog bra I guess ;)



Just nu är jag i skolan med min älskade. Har hållt min muntliga del i Svenska Nationella och det gick väl sådär. Jag hade kunnat göra bättre... Men det känns skönt att det är över! Haha.
Och nu till min rubrik: Studenten känns nu otroligt nära. Jag klickade hem min studentklänning från Bubbleroom.se i måndags och jag fick nyligen ett bekräftelsemail där det stod att dom skickat iväg den! Och igår kom våra studentmössor så jag har hämtat ut min och den är så fin, så fin! En bild på den får ni antagligen ikväll ;)

Ikväll blir det en lugn kväll med Martina och Veronica med massa snack och kladdkaksbak som alltid ;) Måste vara pigg och glad imorgon när min Oscar kommer hit! Lääängtar <3

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: haha det var ju sant... (a)

2010-04-01 @ 21:13:05
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Va?! Va du i Brännkyrka idag?? Läskigt värre att vi var på samma ställe men inte visste om det.. (går ju oxå där you know)



Ska du på utspringet den 4 juni?



Kram

2010-04-01 @ 22:21:20
URL: http://angeliicaax.devote.se
Postat av: Angelica

Aha okej, men vad kul :) Äntligen studenten snart! :)

2010-04-01 @ 23:30:21
URL: http://angeliicaax.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0