STUDENTSKIVAN OCH MASSA PLUGG!

Åhherreminskapare vilken grym skiva vi hade igår! :D Stämningen var på topp, folket var assköna, musiken var awesome och hela kvällen var bara helt underbar!! Gudarna hade lyssnat på mina böner också, så jag kände mig inte alls så dålig under kvällen, så jag kunde parta på utan konstigheter ;)
Bilder från kvällen kommer senare då jag (klantarslet själv) glömde kameran hemma... Men min bästaste vän Anna har tagit massor av bilder från kvällen och dom kommer hon skicka över till mig så jag kan visa er här på bloggen :)

Just nu är jag hemma, har ätit middag och ska nu börja plugga inför nationellt prov och Religionsprov... kanske inte liiiika kul som att gå på studentskiva, menmen.


Jag var bara tvungen att slänga upp en bild på mig och min älskade också. Nästa vecka, under valborgshelgen, åker jag äntligen ner till Falkenberg igen och får träffa min underbara pojkvän alla sköningar där! Längtar som en tok <3

För övrigt är jag väääldigt trött efter att ha varit jättesjuk och efter gårdagens partande, så om jag inte bloggar mer ikväll är det för att jag helt enkelt somnat... snark!

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0