TORSDAGSMYS



Just nu ligger jag i min lillebrors säng och gör lite sällskap medan han spelar CS med sina nördiga CS-kompisar :) Min nyinköpta, rosa, mysdress från B.Young är även på för att maximera känslan av att bara ta det lugnt.

Igår var det en helt gaaaalen utgång med bl.a. Linnea, Ellen, Antonia, Jossan mf! Ett inlägg om bara den natten kommer snart när jag har fått tag på bilderna på Ellens kamera ;) Jag kan ju säga att kvällen kan sammanfattas med stureplan, limousine och champagne. Galet. Men somsagt, ett inlägg om kvällen en annan gång!

Jag funderar på att gå upp till köket och hämta något att knapra på... typ gurka eller något annat nyttigt i väntan på att Sebbe loggar in på skype. Sedan blir det läggdags om jag inte får för mig att kolla på film eller så.

Sweet dreams

/S.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0