DÄRFÖR ÄR JAG GLAD:


1.
Min älskade, finaste och underbaraste Oscar kommer till Stockholm imorgon! :) Det ska bli så mysigt att få spendera hela veckan med min älskling och sedan har vi också kryssningen att se fram emot! Det blir en kryssning på Silja Galaxy med buffé, dans, mys och hela paketet! Längtar... <3





2. Om 11 dagar åker jag och bästaste Anna till Italien för att hälsa på hennes urgulliga syster Maria! :D Vi ska festa, mysa, shoppa, se staden och ha så jäkla kul! Bästa sportlovet ever helt enkelt! <3





3. Jag har fått jobbet på Kaffestugan, vilket betyder att mina fattiga dar som studiebidragsslukare är över! ;)(iallafall för ett tag...) Jag kommer använda större delen av pengarna till flytten till Falkenberg och självklart även för att spara.


/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Behöver du? Då kan jag öva det med dig i skolan! Så kan du träna mig i att sjunga jätteljuust o hööögt :-) <3

2010-02-21 @ 18:35:51
URL: http://songcoach.blogg.se/
Postat av: Anna

Då är vi två stycken glada flickor :D

2010-02-21 @ 18:42:02
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0