NÅ ER JEG I NORGE!

Vad sægs om den kæcka øverskriften? ;) Fick lite hjælp av Sebbe med den, men det spelar ingen roll. Vi kom till Norge vid ca halv 3 tiden och har hittills hunnit æta en lunch på subway, åkt hem till Sebbe før att hæmta lite grejer och sitter nu på bussen som ska ta oss till landstællet som ligger i Hvaler :)
Jag har redan hunnit læra mig en hel del Norska (eller?) haha. Sebbe tycker iaf att jag har bra uttal nær jag øvat in meningarna några gånger. Ska nog førsøka mig på att prata norska nær jag træffar hans kompisar... eller ska jag kanske vænta med det så dom inte tror att jag ær något psykfall? Kanske det. Lite nervøs ær jag iallafall øver att træffa dom. Men enligt Sebbe ska jag bara vara mig sjælv så ska allt gå som smort, så jag litar på det!
Nu ska jag terra Sebbe med ænnu mer førsøk till att prata norska!
Vi hørs, raringar!
/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad roligt!!! Kanske dags för en ny header snart? ;)

2010-07-26 @ 21:01:46
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Mamma & Fredrik

Hej gumman! skönt att resan gick bra! Hoppas du får trevliga dagar i vårt grannland! Men inget går ju upp mot Suomi ;-)) paska makkara! hehehe

2010-07-26 @ 22:52:05
Postat av: Anna

HAHAHHAHAH älskar Anne o Fredriks kommentar :D

2010-07-29 @ 18:21:15
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Amanda Carlström

SV: Okej, hoppas du får det :)

2010-07-30 @ 21:40:37
URL: http://mandazpandaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0