SATURDAY

Godmorgon :) Eller god eftermiddag man kanske ska säga? Hursomhelst vaknade jag ganska sent idag. Gårdagen var hur fin som helst med bio och en MC-tur. Kvällen avslutades med pizza och lite TVtittande innan det var läggdags.



Just nu sitter jag framför TVn, har precis ätit frukost som bestod av våfflor och har planerat att denhär dagen ska vara en riktigt lat dag.. :) Ibland behöver man sådana dagar också. Jag ska väl också börja packa lite, det är inte långt kvar tills jag och Sebbe åker till Norge! 2 dagar. Ser verkligen fram emot det ;)

Nu ska jag kolla lite mer på TV och sedan ska jag börja kika på packning till Norge!

/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy.satan.i.VASAGATAN.vad.gott.................

2010-07-25 @ 11:33:57
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0