CHOKLADPARTY



Denna bild togs innan vi högg in i våra läckerheter ;) Jag kan hålla med om att det inte ser överdrivet lockande ut med blixt, men tro mig det var underbart!
Filmen vi såg var rätt dålig faktiskt, allt som bara inte får hända... hände. Suck. Men, om man inte ser några dåliga filmer skulle man inte kunna uppskatta dom bra! Nu lät jag lite töntig.



EN LITEN INSTICKARE:

I Italien filmade vi lite med kameran. Här är lite sång i baksätet påväg till köpcentret Vulcano... enjoy! ;)



Nu ska vi sova! Godnatt :)

/S.H

Kommentarer
Postat av: Marie

Mums va härligt med kladdkaka...

Och Tack för att ni INTE lägger upp vårat fail till dans... Go' natt:D

2010-03-08 @ 22:41:29
Postat av: amanda

asså neeh, stephanie.. den där kladdkakabilden var inte okej!! :( haha

2010-03-08 @ 23:09:34
URL: http://aaami.devote.se
Postat av: Emelie Talvis

Jag tycker ni borde spela in mer videobloggar där ni sjunger! :D

2010-03-09 @ 21:14:41
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0