NU LADDAR VI OM BATTERIERNA VA?

Åh herregud vad jag varit seg dom senaste dagarna! Ena stunden känns det som att jag bara vill vara helt sängliggandes och i andra stunden känner jag mig pigg nog för skola. Idag var jag i skolan igen, men jag hade nog mått bäst av att kurera mig hemma... vilket är precis vad jag ska göra imorgon!


Om jag laddar om ordentligt imorgon blir jag nog ungefär såhär pigg på dansgolvet under natten! ;)

Nu ska jag och brorsan göra lite våfflor. Det är ju trots allt våffeldagen ;) Lite sent kanske... but who cares? Har man ätit våfflor kl 1 på natten klarar man detta!

/S.H


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

åh jag hade också velat äta våfflor!

2010-03-26 @ 09:28:32
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Våfflor är så gott :)

2010-03-29 @ 16:51:40
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0