BACK IN STHLM!

Nu är jag alltså tillbaka i mitt lilla hus i Rönninge. Vi har ätit middag här hemma och nu sitter jag med mina föräldrar och tittar på Eurovision :) Mamma diggar med alla uptempo låtar. Islands låt är tydligen skitbra och värd att rösta på ;)
Idag är det hemmakväll som gäller för mig, att åka buss en hel dag är jobbigare än vad man tror! Så det blir att ta det lugnt och zippa på en latte. Imorgon är det dags att jobba igen och det är faktiskt mitt sista pass på Rönninge Kaffestuga... shit, det känns som jag precis fick jobbet och nu är det redan dags att sluta. Och det är bara 10 dagar kvar tills jag tar studenten. Och exakt 2 veckor kvar tills jag åker till Rhodos med brudarna. Och lite mer än 3 veckor kvar tills jag jobbar på Grällsta. Sen flyttar jag. Poff sa det.


Nu ska jag titta vidare på eurovision och sedan ska jag lägga mig. Godnatt! :)
Ps. Ett inlägg om balen igår (som var HELT FANTASTISK) kommer imorgon då jag är aaaaalldeles för trött för att deala med det nu.... Ds.


/S.H

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt att ha dig hemma! Mmmm

sen tycker jag att Grekland är bäst!! ;-))



2010-05-29 @ 22:37:10
Postat av: linnea

Du är tillbakaaaa!:D:D:D:D Yeeeeeeh!<3<3<3<3<3

2010-05-30 @ 22:30:47
URL: http://linneageorgny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0