EN TUR I FAKLENBERG

Här kommer lite bilder från dagens cykel- och gårunda! :)
Oscar joggade första biten medan jag gled brevid på cykeln. Tror han blev lite trött :)
Sedan kom vi till stranden och då var jag tvungen att gå barfota i sanden för att liksom... sense the summer!
Vi cyklade förbi Oscars kusin m familj och där gosade jag med deras ubersöta kisse :)
Innan vi tog oss hem svängde vi förbi FORF och där hittade jag en PÅNI :D <3

Nu däremot, blir det lördagsmys framför en film som vi hyrde från "Hemmakväll". Det blir att se på "American Virgin", spännande spännande... eller? haha. Bafucin, C vitamin, te och juice får ingå i mitt lördags-snack!
Ha en mysig kväll!
/S.H

Kommentarer
Postat av: Anna

åååååh va skönt det ser ut på stranden!!!

2010-05-22 @ 23:00:32
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0